Segmen Cik Mun : Dia Pilihan Ku... Cikgu !





saya nak join Contest Segmen Cik Mun : Dia Pilihan Ku... Cikgu !
sebab banner die cantik , tulisan dia menarik , doodles dia cute :)
saya nak bercerita tentang cikgu saya , die ... nak ckp xcntik , boleh laa ..
nak ckp cntik .. ? Hmmm . Btw , tu semua tak penting , yang penting die dah 
bertungkus-lumus nak berjaya kan rynn :) name die Teacher Norziah

rynn selalu gagal dalam Mathematics , selalu xphm soalan Math .
so now . I'm the best . Ceehhhwaahh ^^
die mengajar saya sampai saya betul-2 paham dalam
mata perlajaran Math .


Cikgu yang kedua pulakk , die ajar mata pelajaran 
Bahasa Inggeris !
die kate , rynn nie pandai Berbhse English . 
Allaa ,, tade la sebijak korang , 
Kalau rynn x phm , rynn akan angkt tngn dan ckp rynn xphm .

kadang-2 , rynn xphm , rynn kate phm .(tipu sunatt .. hehehe ^.^)
name die Teacher Nazihan .
okay , rynn selalu dapt markah tertinggi DALAM KELAS .
BUKAN dalam sekolah okay ~
hahaha ...

Okay , tu sahaja entry saya pada petang yang terik ini ..
jumpa lagi dalam segmen yang seterusnya okay ..
Thanks Cik Mun :)

Nak 3 orang rakan saya ...

Thanks for Reading , Yaw !

2 budak comel:

Anis Loyy said...

thank you tag..
goodluck :D

Nea Mun said...

Welcome :)
Okay thanks very much ;D